Friday, September 17, 2010

Azizi Ali - Jalan Pintas Kekayaan


 Salam,

Bulan ini saya telah membeli sebuah buku dari Book Planet yang bertajuk Azizi Ali - Jalan Pintas Menuju Kejayaan. 

Buku ini menyediakan tip-tip dan rahsia-rahsia untuk menjana wang melalui pemasaran informasi. Ketika saya hendak membeli buku ini, saya tercari-cari bahan di internet mengenai cara-cara untuk buat duit melalui internet. Memang banyak! Tapi semua macam tidak berapa memberansangkan. Nampak macam skim cepat kaya pun ada jugak.

Banyak juga blog-blog yang saya baca, menyediakan cara-cara untuk membuat duit di internet. Tetapi saya masih tidak menjumpai cara atau tips yang betul bagi menjalankan bisnes di internet. Ramai dari kalangan keluarga saya menjalankan perniagaan melalui Facebook. Walaupun ada sales, tapi terlalu sedikit. Maklum balas yang saya dapat dari mereka kebanyakannya menyatakan, rakan2 dah menjadi bosan dengan post yang mengenai promosi barang yang kita 'semak'kan di page mereka. Hmm.. Ada betul juga. Saya juga terkadang terasa tekanan juga dengan 'tag' yang mereka lakukan kepada saya ketika mempromosikan barangan mereka itu.



Dari sini saya masih lagi mencari cara dan rahsia untuk membuat duit dari internet. Dari itu, terjumpa saya akan koleksi Azizi Ali mengenai pengurusan bisnes dari pelbagai bidang. Saya menjadi tertarik. Oleh itu saya mencari mengenai cara buat duit di internet yang ditulis oleh Azizi Ali. Maka saya terjumpa buku ini.

Buku ini sangat menarik walaupun sayabaru sahaja menghabiskan beberapa bab yang awal. Perasaan tidak sabar untuk terus membaca isi kandungan buku ini terus membuak2. Tapi perlu sabar. Untuk betul-betul memahami isi kandungannya, saya membaca dengan tertib. (Teringin sangat nak tengok isi tenga2 dia..huhu)

Baiklah ini sedikit sebanyak berkenaan buku ini yang saya mampu coretkan. Saya akan cuba update ulasan untuk buku ini dari semasa ke semasa. Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan buku ini, boleh melihat di laman web ini:

Book Planet - An Online Bookstore


Terima kasih.

Aerandir Carnesir

1 comment:

  1. Assalamualaikum wrb,perkenalkan saya Sinta dari Padang saya pengusaha properti,saya ngin berbagi pengalaman kepada teman2 semua,dulu saya hanya penjual jamu keliling,hidup susah penghasilanpun hanya bisa untuk makan,saya punya anak tiga suami tinggalkan saya pada saat kelahiran anak saya yang ke 3.putus asa sempat terlintas dipikiran saya,tapi saya harus berjuang demi anak2 saya,tidak sengaja saya buka internet dan saya lihat no ki agenk bondowoso,saya coba telpon beliau,saya dikasi solusi tapi saya ragu untuk menjalankannya tapi saya coba beranikan diri mengikuti saran beliau syukur alhamdulillah sekarang saya bisa sukses seperti ini usaha properti saya terbilang sukses,sekarang semua anak2 saya sekolah dan sudah ada yang sarjana,terimah kasih saya ucapkan pada ki agenk bondowoso berkat anda saya bisa seperti ini,khusus untuk room ini terima kasih karna saya bisa berbagi pengalaman,untuk teman2 yang mau seperti saya atau yang sedang dalam kesusahan khususnya yang terlilit hutang banyak silahkan hub ki agenk bondowoso di nmr 082348727567 insya Allah dikasi solusi,ini pengalaman saya nyata dan tidak ada karangan apapun sumpah atas nama Allah,salam persaudaraan,WAssalam

    ReplyDelete